Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 października 2012

Rozdział 22

Rok później
Nic już nie było jak kiedyś. Liam i Camille wciąż są razem, ale po stracie dziecka nie są już tak z sobą zżyci:
- Liam wstawaj, ktoś do ciebie- krzyczała z salonu Camille
- Już idę.- odpowiedział Li
- Co się z Wami dzieje?- zapytał zdziwiony Louis
-Nie wiem, Camille tak zachowuje od kiedy poroniła.- powiedział Liam
- Tak wiem że jest Wam ciężko, ale musicie pogadać.- powiedział TOMMO
- Myślisz że nie próbowałem.- odparł Liam po czym szybko ucichł po Monic weszła.
Dziewczyna zbytnio nie zwracała uwagi na chłopaków, tylko poszła do salonu i klapnęła obok Zayn'a na sofie:
- Co tam kochanie- zapytała z wielkim bananem na buzi
- A nic myszko, a co ma być?- zapytał zdziwiony Zayn
- Nie pamiętasz?- zapytała dziwnym tonem
- Ale co mam pamiętać.- rozbił minę typu WTF
- Dziś jest nasza rocznica.- powiedziała Monic a łzy spływały jej po polikach
- Myszko przepraszam Cię zapomniałem o tym.- powiedział Zayn
- Nie wysilaj się. - powiedziała i poszła na górę.
Koło Zayn'a usiadła w tym czasie Camille. Zaczęła oglądać z nim film.:
- Powiesz mi o co chodzi z Tobą i Liam'em?- zapytał
- O nic jest tak jak zawsze.- powiedziała
- Na pewno nie. Wydaje mi się że już się nie kochacie.- powiedział Zayn
- A wiesz może racja że ja już go nie kocham. Może zakochałam się w kimś innym.- powiedziała po czym poszła do siebie. Całą ta rozmowę słyszał Harry, który szybko za nią pobiegł. Wszedł do niej do pokoju usiadł koło niej, dotkną policzka a następnie pocałował ją namiętnie:
- Camille Kocham Cię i zawsze kochałem- powiedział Harry
- Harry- powiedziała Camille bo nie zdążyła dokończyć bo loczek znowu ją pocałował.
Niestety Hazza zapomniał zamknąć za sobą drzwi i akurat Eliza przechodziła do swojego pokoju i zobaczyła całujących się Hazzę i Cam:
- Po prostu nie wierzę!- krzyczała El kiedy zobaczyła na korytarzu Natalie i Niall'a
- Co się stało?- zapytał blondasek
- Cam i Harry. A ja go nadal kocham.- powiedziała Eliza
- Daj już sobie z nim spokój dziewczyno. Ale stój Camille i Harry, a co z Liam'em?- zapytał Niall
- To jest nie możliwe.- powiedziała Natalie
Nagle z pokoju Camille wychodzi zadowolony Harry, Natalie postanowiła że zerknie co u Camille. Cam siedziała na łóżku i rozmyślała nad czymś. Weszła do niej Natalie i zaczęły rozmawiać:
- Którego z nich kochasz?- zapytała
- Sama już nie wiem.- powiedziała
- Czy ty na pewno chcesz zepsuć ten rok, który spędziłaś z Liam'em, myślisz że warto go zostawić dla Harry'ego.- powiedziała Nat
- Ale Harry mnie kocha.- powiedziała
- A myślisz że Liam nie?- zapytała
- Nie wiem co mam myśleć.- powiedziała
- To pogadaj z Liam'em
- Dobrze postaram się.
Po rozmowie Natalie wróciła do Niall'a po tym jak zeszli na dół wiedzieli że to wielki błąd. Liam i Harry się kłócili. Zayn szybko biegł po Camille,a Louis próbował i uspokoić. Za chwilę z góry zbiegła Camille cała zapłakana. Eliza patrzyła się na nią z taką mina jak ny chciała ją  zabić. Liam widząc łzy w oczach Camille uspokoił się i podszedł do niej:
- Sama wybierz kogo kochasz. Nie będę Cię do niczego zmuszał. Ale wiedź że nie żałuje niczego z Tobą i że Cię bardzo kocham.- powiedział Liam po czym ją pocałował, oczywiście Camille to odwzajemniła. Chwyciła Liam'a za rękę i poszła z nim na górę. Zaczęli się namiętnie całować po czym Camille rozpinała koszulę Liam'a. Po jakimś czasie byli już tylko w bieliźnie, ale oczywiście tego też się pozbyli. Kochali się tak jak by to był ich pierwszy raz ze sobą, jak by się od nowa poznawali. Było czuć między nimi ogień. Byli w sobie bardzo zakochani.Kiedy skończyli już położyli się koło siebie na łóżku i zaczęli się panicznie śmiać:
-Kocham Cię i przepraszam za to z Harry'm- powiedziała Camille
- Też Cię Kocham.- powiedział i namiętnie.
Następnego dnia kiedy Camille wstała zobaczyła w kuchni ...

I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję że się podoba. Liczę na komentarze. Jak będzie 5 dodam kolejny rozdział. KamuśXD

3 komentarze:

  1. Ale świetny rozdział <3fajnie że jednak wybrała Liama ;) ciekawe co zobaczyła w kuchni, nie mam pojęcia ;P z niecierpliwością czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej i nawet nie próbuj nie!!! Kocham to opowiadanie ciekawe co będzie dalej:) TOMMOxx

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER!! Pisz dalej; D Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń