Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 czerwca 2012

Rozdział 4

- Czemu powiedziałaś że nie wiesz czy do nich jutro pojedziesz?- zapytała się Joanne 
- Bo czuję że coś zrobiłam źle i chyba Eliza jest na mnie zła.- powiedziała Camille 
- A Tobie co się stało Natalie- zapytała Agatha
- Pamiętanie jak Niall powiedział że się zakochał.- powiedział Natalie
- No i co z tego.- powiedziała Joanne 
- No i o to chodzi że on chyba kogoś ma- powiedziała i pobiegła do swojego pokoju.
- Myślicie że się zakochała w Niall'u?- zapytała się Camille.
- No pewnie. A Harry i Liam w Tobie Camille- powiedział Agatha 
- No chyba nie.- powiedziała Camille i się zarumieniła. 
Dziewczyny nadal ze sobą rozmawiały a Natalie rozpaczał u siebie w pokoju. 
W tym samym momencie chłopcy właśnie dojechali do domu:
- O co chodzi Elizie i Liam'owi ?- zapytał się Harry 
- Nie wiem, może o to że do każdej zarywasz.- powiedział Zayn
- Ja do każdej.- powiedział Harry 
- Tak, zanim poznałeś Camille kręciłeś z Elizą- powiedział Zayn
- I co z tego- powiedział Hazza
- To że dziewczyny to nie zabawki.- odparł Zayn
- Tylko że ja się nimi nie bawię- powiedział Harry
- Nie wcale- wtrącił się Niall
-  Wiecie co nie chce mi się już z wami gadać.- powiedział Hazza i poszedł do siebie.
Eliza i Liam rozmawiali o jutrzejszym dniu, a Niall się zastanawiał o co chodzi Natalie. Czy powinien jej powiedzieć że się w niej zakochał czy nie:
- Liam, możemy pogadać- zapytał się blondynek
- Tak jasne- powiedział Liam
- Zakochałem się w Natalie i nie wiem czy jej to powiedzieć- powiedział zawstydzony Niall
- A czy ona też coś do Ciebie czuje?- zapytał się Liam 
- Nie wiem, chyba nie.- odpowiedział Niall 
- To spróbuj najpierw się z nią zaprzyjaźnić.- powiedział mu ,,Tatuś"
- Dzięki Liam. Jesteś wielki.- powiedział Niall i poszedł do kuchni.
 Liam po rozmowie z Niall'em troszkę posmutniał.:
- Ej stary co Ci jest?- zapytał Zayn
- Nie nic. Wszystko jest Ok.- powiedział Liam i poszedł do Harry'ego z nim porozmawiać.
Była już godzina 21. Dziewczyny stwierdziły że pójdą już spać. Camille cały czas myślała o sytuacji z Harrym i Liam'em, i postanowiła że zostaje jutro w domu. 
Kiedy Joanne kładła się już spać dostała sms'a od Zayn'a:
"Dobranoc piękna xx Nie mogę doczekać się aż się jutro spotkamy :D xx"
Na twarzy Joanne zagościł uśmiech. Nic mu nie odpisał tylko cały czas o nim myślała. 
Następnego dnia. Dziewczyny wstały koło 13. nigdy tak późno nie wstawały. Nawet Camille:
-  To jednak zostajesz w domu.- powiedział Agatha 
- Tak, nie mam ochoty na żadne spotkania- powiedziała Camille 
- Aha to my napiszemy chłopakom że za 2 godziny będziemy.- powiedział Joanne 
W tym momencie do Zayn'a przyszedł sms:
"My będziemy za 2 godziny. Powiedz Liam'owi że Camille nie przyjedzie i będzie sama w domu. Harry ma nie wiedzieć:D xx"
Zayn po przeczytaniu sms'a poszedł do Liam'a i mu to powiedział. Chłopak się uśmiechnął:
- Będziesz mógł być z nią sam.- powiedział Zayn
- Tak wiem- odparł Liam z wielkim uśmiechem
2 godziny później. Liam szybko wybiegł z domu. Harry był bardzo zdziwiony. Po 5 minutach były już dziewczyny, ale bez Camille. Harry posmutniał.
- No hej laski- powiedział Louis
- No hej chłopaki- powiedziała Agatha
- Może się czegoś napijecie- zaproponował Zayn 
- No pewnie- powiedział Natalie
- A potem was oprowadzimy po domu- powiedziała Eliza
- Czemu Camille nie przyjechała?-zapytał się Harry 
- Camille nie miała czasu- powiedziała Joanne 
W tym samym czasie Liam przyjechał do Camille:
- Hej co ty tu robisz?- zapytała Camille 
- Hej nie chciałem abyś była sama- powiedział Liam a Camille się uśmiechnęła 
- Wejdź do środka- powiedziała Cam
Kiedy Liam wszedł dał Camille buziaka w policzek:
-  A to za co było?- zapytała się Camille 
- Za to że jesteś- powiedział Liam
- Może obejrzymy jakiś film?- zapytała Cam
- Bardzo chętnie- powiedział Liam 
- To ty wybierz film,a ja zrobię coś do jedzenia i picia.- powiedziała Cam
Liam poszedł do salonu i wybrał jakąś komedię romantyczną. Kiedy ją włączył Camille przyszła do niego:
- Bardzo lubię komedie romantyczne- powiedziała Cam
- Ja też tym bardziej że oglądam ją z wyjątkową osobą- powiedział Liam 
Gdy oglądali Camille wtuliła się w Liam'a i zasnęła. U Liam'a na twarzy zagościł uśmiech. Postanowił że napisze sms'a do Zayn'a
"Niech dziewczyny zostaną na noc u nas. Od stompie im moją sypialnie.Ja nie wracam :D"
Kiedy Zayn przeczytał sma'a zaproponował dziewczyną nocleg. Od razu się zgodziły. A Liam i Camille zasnęli wtuleni w siebie na kanapie w salonie.


Na dzisiaj to tyle. Myślę że wam się podoba i chciałabym widzieć więcej komentarzy bo wtedy motywuje mnie to do dalszej pracy :D:**. KamuśXD
 

11 komentarzy:

  1. świetny :) Podoba mi się, chociaż szkoda mi trochę Elizy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww :) mam nadzieje że Liam bedzie z Camilą :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł już nie mogę doczekać się następnego :) Czyżby Liam miał jakieś "plany" co do Camil ? jej super <3 czekam na następny i mam nadzieje że szybko go dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takk jak obiecałam - jestem :) Przeczytałam od początku i muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie. Ciekawie piszesz takk.. jakoś inaczej. Ocena jak najbardziej pozytywna ;))
    Informuj mnie o nowych rozdziałach, jeśli możesz na tt: @AlexxAllleeexx albo na gg: 9431777

    http://alexx-the-future-starts-today.blogspot.com/
    http://beyourseeelf-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeer;)) Po tym co przeczytałam to Liam i Camille na pewno będą razem <3 ; D Ja już chcę piąty rozdział! ;** Mam pytanie;) Czy Zayn i Joanne będą razem?? Mam nadzieję, że TAK:D. A i chcę żeby było trochę zamieszania:> AśŚ;** xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdym rozdziałem robi się coraz ciekawiej. Bardzo fajnie piszesz;D. Nie mogę doczekać sie 5 rozdziału, mam nadzieję że dzisiaj go napiszesz^_^. Natalie ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow . : D jestem pozytywnie zaskoczona , muszę przyznać : D czekam na następny , i będę tu częściej zaglądać ! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bejb <3 oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękna<3 Jeszcze czekam aż ty coś na swój dodasz:**

      Usuń
  9. Hej, masz fajny pomysł na opowiadanie i dużą wyobraźnię, ale z twoim pisarstwem jest trochę gorzej. Jest dużo literówek, błędów gramatycznych i w niektórych momentach akcja jest nie zrozumiała. Ale życzę powodzenia ~Lika xx

    OdpowiedzUsuń