Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 czerwca 2012

Rozdział 6

Ich rozmowę przerwał dzwonek do drzwi. Była to Eliza:
- Co ty tu robisz?- zapytał się Liam
- Muszę z kimś porozmawiać- powiedziała El.
- No to mów.- powiedział Liam
- Wolałabym z Cam.- odparła Eliza
- Ok. Zostawię was same- powiedział Liam i poszedł do kuchni
- O czym chciałaś porozmawiać?- zapytała Cam.
- Nie ogarniam Harry'ego.- powiedziała 
- Czemu?- zapytała-Camille 
- Najpierw się ze mną całował a teraz się nie odzywa do mnie. - powiedziała Eliza 
- A tak a pro po  chłopaków, może wiesz w kim się zakochał Liam?- zapytała Cam
- Wiem, ale nie mogę Ci powiedzieć- odparła El
- Trudno pozostaje mi tylko przyjaźń,a i nie martw się pogadam z Harry'm.- powiedziała Camille i odprowadziła Elizę do drzwi. 
Kiedy Eliza jechała do domu cały czas myślała czemu Camille chce się tylko przyjaźnić z Liam'em. Gdy była przed domem zobaczyła Harry'ego. Szybko wysiadła z samochodu i do niego podbiegła:
- Możemy porozmawiać?- zapytała się blondynka
- Tak jasne, a mamy o czym.- powiedział Harry
- Tak o tym że mnie wykorzystujesz- odparła El.
- Ja Cię wykorzystuje?- zapytał Harry z dziwną miną
- Tak, najpierw ze mną kręcisz,a potem jak się pojawiła Cam zostawiłeś mnie. To nie jest w porządku wobec nas. A tak w ogóle Liam chyba przespał się z Camille- powiedziała Eliza, aby Hazza się wkurzył i odczepił się od Cam. 
- Że co kurwa.- powiedział wkurzony Harry
- No tak przespali się ze sobą- powiedziała El i poszła do domu.
W domu spotkała Natalie i Niall siedzących w kuchni i rozmawiających:
- Więc jak powiesz mi w kim się zakochałeś?- zapytała Natalie
- W takiej jednej pięknej dziewczynie, którą spotkałem w sklepie.- powiedział Niall po czym uśmiechnął się do niej.
- Na serio?- zapytała się Natalie
Niall nic nie odpowiedział tylko zbliżył się do dziewczyny i delikatnie ją pocałował:
- Kocham Cię- powiedział Niall
- Ja Ciebie też- odpowiedział Natalie 
W tym momencie do kuchni weszli Louis i Agatha,a po nich zaraz Joanne i Zayn.:
- Co jest na obiad?- zapytał Louis
- To co sobie zrobisz.- powiedziała Natalie 
- No to nic Lou, chyba wychodzimy do  pizzeri.- powiedziała Agatha
- To tak piękna idziemy na pizzę- powiedział Louis i chwycił ją za za rękę i wyszli z domu. 
- To my Joanne wpadniemy do Camille zobaczyć co u niej- powiedział Zayn
- Dobrze to idę się szykować to od razu już tam zostanę- powiedziała
Nagle Harry wtrącił się do rozmowy:
- Ja jadę z wami.- powiedział 
- A co z Elizą?- zapytała Joanne
- Ona nie jest mała da sobie radę.- powiedział Hazza
- Wiesz że Camille Cię nie kocha, i że nigdy z nią nie będziesz.- powiedział Zayn
- To się jeszcze okaże.- powiedział Hazza i poszedł na dwór
W  tym samym czasie Camille siedzi u siebie w pokoju i płacze. Po chwili do niej przychodzi Liam:
- Co się stało?- zapytał Liam
- Nic po prostu smutno mi- powiedziała Camille, a Liam podszedł do niej i usiadł koło niej na łóżku.
- A czemu Ci smutno?- zapytał chłopak 
- Bo chłopak którego kocham, kocha inną dziewczynę- powiedziała Cam i przytulił się do Liam'a
- Wszystko będzie dobrze.- powiedział Liam
- Już nic nie będzie dobrze- powiedział zapłakana dziewczyna i spojrzała się w oczy Liam'a. Po chwili w nich utonęła  i już nie zwracała uwagi co do niej mówi Liam.
Po jakimś czasie Liam pocałował Camille. Dziewczyna odwzajemniła pocałunek. Zaczęli się namiętnie całować. Nawet nie zauważyli kiedy w drzwiach stał Harry:
- Może  przestaniecie.- powiedział wkurzony Harry
- Hazza nie przeszkadzaj im- odezwał się Zayn 
Kiedy Camille to usłyszała szybko oderwała się od Liam'a i zeszła na dół. Przywitała się z Joanne i Zayn'em, a Harry siedział z Liam'em u niej w pokoju. 

No to tyle na dziś. Mam nadzieję że się podoba.:D Przepraszam że taki krótki. KamuśXD 

6 komentarzy:

  1. Ooo! Aż mi się gorąco zrobiło;P Fajnie, fajnie.:D A Hazza ale wkurwiony! Łohoho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :** Już nie mogę doczekać się następnego :) Tylko niech Hazza odczepi się od Cam, Liam do niej lepiej pasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Utonęła w Jego oczach, jakie to romantyczne; D. Mam nadzieję że Hazza da sobie spokój z Cam, i będzie a Elizą. A tak po za tym to super! ; P

    OdpowiedzUsuń
  5. BEJBE TO JEST SUPERAŚNE xdDD <3 CZEKAM NN ;P

    OdpowiedzUsuń