Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 listopada 2012

Rozdział 26

W wejściu stała Joanne i płakała. Zayn nie wiedział co zrobić i wpuścił ją do środka. Zaprowadził do salonu i usiadł obok niej:
- Czemu płaczesz?- zapytał
- Nie chciałam Ci nic mówić, ale byłam w ciąży.- i w tym momencie zły popłynęły jej mocniej
- Ale jak to? Z kim?- Zadawał pytania
- A z kim jak nie z Tobą.- spojrzała się na Zayn'a
Zayn nie wiedział co powiedzieć bo go zamurowało. Jo cały czas go szturchała, aby w końcu coś powiedział:
- No dobrze to gdzie jest moje dziecko?- zapytał
- Nasze dziecko było słodkie, był to chłopiec o imieniu James, ale już go z nami nie ma.- i znowu zaczęła płakać
- Jak go nie ma?- znowu zadał pytanie
- Umarło tydzień temu. Coś było nie tak z jego serduszkiem.- powiedziała
Zayn schował twarz w swoje dłonie. Zaczął płakać. Miał dziecko a nawet go nie poznał. Jo przybliżyła się do niego i chciała go pocałować, ale w tym momencie weszła Camille:
- O koga ja widzę, moją ukochaną kuzynkę.- powiedziała ze złością Cam
- Daj jej spokój.- odezwał się Zayn
- Co pewnie wzięła Cię na historyjkę o dziecku.- powiedziała Cam
- Skąd to wiesz?- zapytał
- Spotkałam ją tydzień temu i zaczęła mi się wypłakiwać jaka to ona biedna bo zrobiłeś jej dziecko, a teraz już nie żyję, a potem zapytała się mnie czy nie mogę od Was dla niej pożyczyć pieniędzy.- powiedziała Camille
- To prawda?- zapytał się Zayn, Joanne
- Wierzysz jej?- zapytała Jo
- Nie miała by powodu żeby mnie kłamać w końcu to moja przyjaciółka- powiedział
- Zayn Kocham Cię. Chcę do Ciebie wrócić.- zmieniła szybko temat
Po chwili z dołu zeszła Monic, spojrzała na Jo i poszła do kuchni:
- Jo chcę Ci przedstawić moją dziewczynę Monic.- powiedział Zayn
- Ale jak to dziewczynę, a co ze mną?- zapytała
- Tobie jedno co mogę powiedzieć to że tam są drzwi i masz już tu nigdy nie przychodzić.- powiedział wskazując palcem na drzwi.
Wstał z sofy i podszedł do Monic i ją namiętnie pocałował. Camille nie chciała im przeszkadzać więc poszła do siebie do pokoju. Kiedy weszła zobaczyła na swoim łóżku siedzącego Liam'a. Zawsze tak robił jak byli parą, ale teraz nie wiedziała o co mu chodzi:
- Li co ty tu robisz?- zapytała
- Musimy porozmawiać- odpowiedział
- Ale chyba nie mamy o czym.- powiedziała Camille i usiadła obok niego
- Jest. Ja Cię Kocham i nie mogę bez Ciebie żyć. Myślę tylko o Tobie. Spać nie mogę, bo bez Ciebie moje życie nie ma mniejszego sensu. Wróć do mnie.- powiedział łapiąc ją za rękę.
- Też Cię Kocham, ale na razie nie chce związku, musisz to uszanować, a tak po za tym to postanowiliśmy być przyjaciółmi.- powiedziała Camille
- Ale ja nienawidzę się z Tobą przyjaźnić. Cały czas mnie kusi żeby Cię pocałować.- powiedział
- No to na co czekasz. Całuj.- powiedziała
W tej chwili ich usta się połączyły w jedność, nie mogli się od siebie oderwać. Camille zaczęła rozpinać spodnie Liam'a. Li nie protestował zajął się jej koszulką, kiedy spodnie i koszulka wylądowały już na ziemi do jej pokoju wszedł Harry:
- Co to ma być!- krzyczał
Ani Camille, ani Liam nie wiedzieli co mają powiedzieć. Przykryli się kołdrą żeby nie było widać i odkrytych ciał:
- Camille, a ja już myślałem że to mnie Kochasz.- powiedział i wybiegł
Kiedy Camille chciała wybiec zatrzymał ją Liam i sam za nim pobiegł. Oczywiście Harry jak tylko pojawiały się problemy z dziewczynami siadał na swojej ławce w pobliskim parku. Dla Liam'a nie było trudno go dogonić. Podszedł do niego i zaczął z nim rozmawiać:
- Po co ty tu?- zapytał Hazza
- Musimy pogadać- powiedział Li
- Aha. Chcesz mnie przeprosić że chciałeś prze ruchać dziewczynę którą kocham.- powiedział wściekły Hazza
- Mam pomysł. Chociaż on spodoba się tylko Tobie.- powiedział Liam
- No jaki?- zapytał
- Powiem Camille...

Ciąg dalszy będzie w następnym rozdziale i jak się pojawi 7 komentarzy. Dziękuję i myślę że się podoba. Kamuś XD

3 komentarze:

  1. Ale genialny rozdział ;D Joanne po prostu jest straszna, tak kłamać w żywe oczy...;/ a co do pomysłu Li jestem bardzo ciekawa co on wymyśli... z niecierpliwością czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Teoria wielkiego SEX'U" najpierw spodnie, później koszula. O ja jebie co tu się dzieje. Ostry sex na łóżku;D Rozdział super. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaki szał kocham to pisz kolejny <3 ~~TOMMOxx

    OdpowiedzUsuń